COMUNICAT PISCINA SANT JORDI: tractament quotes

Març 20, 2020by Piscina Sant Jordi
comunicat-psj-20-març.png

Benvolgudes usuàries i benvolguts usuaris,

Com ja us vàrem informar, a principis d’aquesta setmana, la situació de l’estat d’alarma ens ha comportat el tancament per causes de força major del Centre Esportiu  Piscina Sant Jordi i de les Instal·lacions Esportives de l’Escola Industrial, de les què sou usuaris.

Des de l’inici, d’aquesta situació, que és inèdita i sense precedents, hem treballant per a gestionar-la de la millor manera possible, sempre de la mà de l’Ajuntament de Barcelona. Després que ahir a la tarda, l’Ajuntament va emetre un comunicat sobre el tractament de les quotes  dels Centres Esportius Municipals, un informem que:

• Les QUOTES DEL MES DE MARÇ afectades pels dies de tancament us les compensarem en les dels mesos posteriors a l’obertura.
  • Fins que no puguem tornar a obrir les nostres portes NO US GIRAREM CAP NOVA QUOTA.

Esperem que aquestes mesures us donin la confiança i suport que tots necessitem per seguir treballant en un futur immediat, en la millora de la salut i benestar dels nostres usuaris i usuàries.  La qual cosa ens fa pensar que podrem mantenir l’activitat de les entitats, els llocs de treball i els serveis del centre tant bon punt es pugui reobrir.

Posem a la vostra disposició, l’App de “Trainingym” amb més de 350 classes virtuals disponibles perquè pugueu entrenar a casa i mantenir-vos actius. Si no esteu donats d’alta a l’aplicació, envieu un mail a l’adreça: psj@natacio.cat i us enviarem les dades d’accés.

Comptem amb la vostra comprensió i compromís per a poder continuar donant el servei amb la mateixa qualitat tant bon punt puguem reobrir les nostres instal·lacions amb normalitat, de la qual cosa sereu degudament  informats amb antelació.

Finalment, tingueu el convenciment que des de la Federació Catalana de Natació estem seguint de manera permanent l’evolució d’aquesta situació i que us tindrem puntualment informats .

Moltes gràcies per la vostra comprensió i confiança.

FEDERACIÓ CATALANA DE NATACIÓ